Aktualizacja: 19.11.2018 19:24 Publikacja: 19.11.2018 19:24
Foto: Materiały Promocyjne
Na konkurs architektoniczny wpłynęło tylko 11 projektów. Sąd konkursowy, w skład którego wchodzili architekci, przedstawiciele Muzeum Powstania Warszawskiego oraz Urzędu Miasta Warszawy, najlepiej ocenił projekt architektoniczny przygotowany przez Pracownię Nizio Design International.
Jury, nagradzając projekt tej pracowni, stwierdziło m.in., że jej celem jest poprawienie „funkcjonalności istniejącego muzeum poprzez zaprojektowanie nowej strefy wejściowej od strony ulicy Towarowej". „Nowe wejście będzie umożliwiać sprawną obsługę wycieczek, bez konieczności formowania kolejki na zewnątrz budynku. Zejście do kondygnacji podziemnej stanowiące łącznik z istniejącym budynkiem jest dostosowane do ilości gości muzealnych i nie powoduje zakłócenia drogi do budynku głównego. Kompozycja pawilonu wejściowego z zielonym dachem o łagodnym spadku i charakterze ogrodowo-parkowym pozwala na realizację różnorodnych plenerowych wydarzeń edukacyjnych planowanych przez MPW" – napisali członkowie jury.
80 lat temu, 25 stycznia 1945 roku, z obozu koncentracyjnego Stutthof wyszły kolumny więźniów. Po drodze zmarło 17 tys. osób. To jedna z największych zbrodni popełnionych przez Niemców podczas II wojny światowej.
Suzuki Vitara jest dostępna w odmianach Mild Hybrid i DualJet Hybrid z technologią Strong Hybrid. Tłumaczymy, jakie są różnice między tymi wersjami i którą z nich dla siebie wybrać.
Spacer nadmorską plażą, nie tylko nad Bałtykiem, to okazja do wchłonięcia pokaźnej porcji jodu. Ale nie tylko – to także szansa na napotkanie materialnych śladów przeszłości, bliższej i dalszej, sprzed dekad i sprzed stuleci.
50 lat temu Jacek Pałkiewicz, późniejszy odkrywca źródła Amazonki, zyskał światowy rozgłos, pokonując Ocean Atlantycki w roli dobrowolnego rozbitka. W annałach historii żeglugi wyprawa została odnotowana jako pionierska. To 44-dniowe doświadczenie wykorzystali badacze z NASA zainteresowani problematyką izolacji i granic ludzkiej wytrzymałości.
17 stycznia 395 r. cesarz Teodozjusz Wielki oficjalnie podzielił Imperium Rzymskie na dwie niezależne od siebie części. Wschodnią, ze stolicą w Konstantynopolu, przekazał pod władanie swojemu starszemu synowi, 17-letniemu Arkadiuszowi. Łacińska część zachodnia miała pozostać pod panowaniem młodszego syna, 11-letniego Honoriusza.
Klienci Warty mają możliwość leczenia nowotworów przy użyciu najnowocześniejszych metod na świecie. Ubezpieczenie Leczenie za granicą Plus może pokryć związane z tym koszty nawet do 2 mln euro.
Ministerstwo Kultury wycofało się z współprowadzenia i dofinansowania chełmskiego muzeum rzezi wołyńskiej. Władze samorządowe idą do sądu.
Poprzez innowacje, elastyczność i zrozumienie potrzeb lokalnych rynków możemy nie tylko sprostać oczekiwaniom konsumentów, ale także inspirować innych do podejmowania działań na rzecz zrównoważonego rozwoju i efektywności biznesowej
Praca w pełnym bodźców biurze utrudnia koncentrację i zmniejsza produktywność. Rozwiązaniem jest lepsze zarządzanie otoczeniem, które wspiera skupienie i efektywność.
Chciałem, aby fotele Diablo Chairs stały się symbolem stylu, odważnego designu i niezawodności. Bez wątpienia było to przełomowe podejście, co szybko potwierdził rynek, podążając za nami – mówi Paweł Nowak, właściciel Domator24.com i marek Diablo Chairs oraz Jan Nowak.
Wdrażając rolnictwo regeneratywne, jesteśmy w stanie zredukować nawet ok. 40 proc. emisji pochodzących obecnie z systemu żywieniowego w Unii Europejskie do 2050 r. – mówi Michał Siwek z BNP Paribas Bank Polska.
Poprzez innowacje, elastyczność i zrozumienie potrzeb lokalnych rynków możemy nie tylko sprostać oczekiwaniom konsumentów, ale także inspirować innych do podejmowania działań na rzecz zrównoważonego rozwoju i efektywności biznesowej – mówi Rob Clark, dyrektor operacyjny, Epson Europe.
Orlen w wyniku przejęć przeprowadzonych na przestrzeni ostatnich lat znacząco poszerzył portfolio oferowanych usług i produktów. Nowa strategia spółki uwzględnia wszystkie segmenty, w których działa grupa, proponując nową ofertę dla klientów.
Na rok 2025 patrzymy z optymizmem i wchodzimy w niego w pełnej gotowości. Pozostaniemy blisko naszych klientów i konsumentów, by razem przygotować się na zmiany, które czekają nasz rynek. Będziemy dalej rozwijać się w sposób zrównoważony, mając na uwadze dobro naszych pracowników oraz wpływ biznesu na społeczności i środowisko – mówi Ruža Tomić Fontana, dyrektorka generalna Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas