Historia musi mieć dobre opakowanie

Magdalena Gwiazda, kierownik marketingu SKOK Ubezpieczenia

Publikacja: 29.07.2010 04:00

Historia musi mieć dobre opakowanie

Foto: materiały prasowe

[b]Zaangażowaliście się w dość odważny projekt.[/b]

Magdalena Gwiazda: Jednym z naszych priorytetów jako ubezpieczyciela jest działalność charytatywna, ale także wspieranie życia kulturalnego. Nie pierwszy raz bierzemy udział w tego rodzaju przedsięwzięciach. Tym razem zaangażowaliśmy się jednak w coś naprawdę odważnego. Przekonaliśmy się do tego pomysłu, ponieważ jest niestandardowy, a przez to bardzo atrakcyjny, gdy chodzi o sposób trafienia do młodego odbiorcy. Tym bardziej że historia nie jest tematyką, która szczególnie interesuje młode pokolenie.

[b]Sabaton to power metal, muzyka niezbyt lekka, a jednak weszliście w ten projekt. Bez obaw?[/b]

Nie ukrywam, że przyglądaliśmy się tej grupie. Zespół jest oceniany przez krytyków bardzo dobrze i uwielbiany przez licznych fanów w Polsce. Przekonało nas także to, że nie jest to pierwsze przedsięwzięcie Sabatonu. Tematyka antywojenna, związana głównie z drugą wojną światową, jest praktycznie wizytówką grupy. Dlatego nie traktowaliśmy naszego udziału w tym przedsięwzięciu jako czegoś ryzykownego. Raczej czekaliśmy na efekt przepełnieni ładunkiem pozytywnej adrenaliny.

[b]Jak wielu także wy dostrzegacie, że trzeba dziś sięgać po naprawdę odważne formy, aby z trudnymi, ważnymi tematami trafić do młodych?[/b]

Historyczna wiedza książkowa, to w przypadku większości młodych ludzi temat mało ciekawy. W tej sprawie nawet Internet nie jest w stanie wzbudzić ich zainteresowania. A muzyka zawsze była i będzie dobrym nośnikiem tego typu idei. To, co się dzieje w Muzeum Powstania Warszawskiego, gdzie dość często organizowane są koncerty i akcje, jest tego świetnym przykładem. To dowód, że atrakcyjnie opakowana historia będzie przemawiać do młodzieży.

[i] —rozmawiał Krzysztof Gniewkowski[/i]

[b]Zaangażowaliście się w dość odważny projekt.[/b]

Magdalena Gwiazda: Jednym z naszych priorytetów jako ubezpieczyciela jest działalność charytatywna, ale także wspieranie życia kulturalnego. Nie pierwszy raz bierzemy udział w tego rodzaju przedsięwzięciach. Tym razem zaangażowaliśmy się jednak w coś naprawdę odważnego. Przekonaliśmy się do tego pomysłu, ponieważ jest niestandardowy, a przez to bardzo atrakcyjny, gdy chodzi o sposób trafienia do młodego odbiorcy. Tym bardziej że historia nie jest tematyką, która szczególnie interesuje młode pokolenie.

Historia
Paweł Łepkowski: „Największy wybuch radości!”
Historia
Metro, czyli dzieje rozwoju komunikacji miejskiej Część II
Historia
Krzysztof Kowalski: Cień mamony nad przeszłością
Historia
Wojskowi duchowni prawosławni zabici przez Sowietów w Katyniu będą świętymi
Historia
Obżarstwo, czyli gastronomiczne alleluja!
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku