Reklama
Rozwiń

Historia musi mieć dobre opakowanie

Magdalena Gwiazda, kierownik marketingu SKOK Ubezpieczenia

Publikacja: 29.07.2010 04:00

Historia musi mieć dobre opakowanie

Foto: materiały prasowe

[b]Zaangażowaliście się w dość odważny projekt.[/b]

Magdalena Gwiazda: Jednym z naszych priorytetów jako ubezpieczyciela jest działalność charytatywna, ale także wspieranie życia kulturalnego. Nie pierwszy raz bierzemy udział w tego rodzaju przedsięwzięciach. Tym razem zaangażowaliśmy się jednak w coś naprawdę odważnego. Przekonaliśmy się do tego pomysłu, ponieważ jest niestandardowy, a przez to bardzo atrakcyjny, gdy chodzi o sposób trafienia do młodego odbiorcy. Tym bardziej że historia nie jest tematyką, która szczególnie interesuje młode pokolenie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Historia
Jakie tajemnice skrywa jeszcze więzienie przy Rakowieckiej w Warszawie
Historia
Zrabowany pierścień króla Zygmunta Starego w niemieckich rękach
Historia
Lądowa epopeja żaglowca Vasa
Historia
Wikingowie: w poszukiwaniu nowego domu
Historia
07 potyka się o własne nogi. Odtajnione akta ujawniły nieznane fakty o porwaniu Bohdana Piaseckiego