[b]Zaangażowaliście się w dość odważny projekt.[/b]
Magdalena Gwiazda: Jednym z naszych priorytetów jako ubezpieczyciela jest działalność charytatywna, ale także wspieranie życia kulturalnego. Nie pierwszy raz bierzemy udział w tego rodzaju przedsięwzięciach. Tym razem zaangażowaliśmy się jednak w coś naprawdę odważnego. Przekonaliśmy się do tego pomysłu, ponieważ jest niestandardowy, a przez to bardzo atrakcyjny, gdy chodzi o sposób trafienia do młodego odbiorcy. Tym bardziej że historia nie jest tematyką, która szczególnie interesuje młode pokolenie.
[b]Sabaton to power metal, muzyka niezbyt lekka, a jednak weszliście w ten projekt. Bez obaw?[/b]
Nie ukrywam, że przyglądaliśmy się tej grupie. Zespół jest oceniany przez krytyków bardzo dobrze i uwielbiany przez licznych fanów w Polsce. Przekonało nas także to, że nie jest to pierwsze przedsięwzięcie Sabatonu. Tematyka antywojenna, związana głównie z drugą wojną światową, jest praktycznie wizytówką grupy. Dlatego nie traktowaliśmy naszego udziału w tym przedsięwzięciu jako czegoś ryzykownego. Raczej czekaliśmy na efekt przepełnieni ładunkiem pozytywnej adrenaliny.
[b]Jak wielu także wy dostrzegacie, że trzeba dziś sięgać po naprawdę odważne formy, aby z trudnymi, ważnymi tematami trafić do młodych?[/b]