Reklama

Historia musi mieć dobre opakowanie

Magdalena Gwiazda, kierownik marketingu SKOK Ubezpieczenia

Publikacja: 29.07.2010 04:00

Historia musi mieć dobre opakowanie

Foto: materiały prasowe

[b]Zaangażowaliście się w dość odważny projekt.[/b]

Magdalena Gwiazda: Jednym z naszych priorytetów jako ubezpieczyciela jest działalność charytatywna, ale także wspieranie życia kulturalnego. Nie pierwszy raz bierzemy udział w tego rodzaju przedsięwzięciach. Tym razem zaangażowaliśmy się jednak w coś naprawdę odważnego. Przekonaliśmy się do tego pomysłu, ponieważ jest niestandardowy, a przez to bardzo atrakcyjny, gdy chodzi o sposób trafienia do młodego odbiorcy. Tym bardziej że historia nie jest tematyką, która szczególnie interesuje młode pokolenie.

[b]Sabaton to power metal, muzyka niezbyt lekka, a jednak weszliście w ten projekt. Bez obaw?[/b]

Nie ukrywam, że przyglądaliśmy się tej grupie. Zespół jest oceniany przez krytyków bardzo dobrze i uwielbiany przez licznych fanów w Polsce. Przekonało nas także to, że nie jest to pierwsze przedsięwzięcie Sabatonu. Tematyka antywojenna, związana głównie z drugą wojną światową, jest praktycznie wizytówką grupy. Dlatego nie traktowaliśmy naszego udziału w tym przedsięwzięciu jako czegoś ryzykownego. Raczej czekaliśmy na efekt przepełnieni ładunkiem pozytywnej adrenaliny.

[b]Jak wielu także wy dostrzegacie, że trzeba dziś sięgać po naprawdę odważne formy, aby z trudnymi, ważnymi tematami trafić do młodych?[/b]

Reklama
Reklama

Historyczna wiedza książkowa, to w przypadku większości młodych ludzi temat mało ciekawy. W tej sprawie nawet Internet nie jest w stanie wzbudzić ich zainteresowania. A muzyka zawsze była i będzie dobrym nośnikiem tego typu idei. To, co się dzieje w Muzeum Powstania Warszawskiego, gdzie dość często organizowane są koncerty i akcje, jest tego świetnym przykładem. To dowód, że atrakcyjnie opakowana historia będzie przemawiać do młodzieży.

[i] —rozmawiał Krzysztof Gniewkowski[/i]

[b]Zaangażowaliście się w dość odważny projekt.[/b]

Magdalena Gwiazda: Jednym z naszych priorytetów jako ubezpieczyciela jest działalność charytatywna, ale także wspieranie życia kulturalnego. Nie pierwszy raz bierzemy udział w tego rodzaju przedsięwzięciach. Tym razem zaangażowaliśmy się jednak w coś naprawdę odważnego. Przekonaliśmy się do tego pomysłu, ponieważ jest niestandardowy, a przez to bardzo atrakcyjny, gdy chodzi o sposób trafienia do młodego odbiorcy. Tym bardziej że historia nie jest tematyką, która szczególnie interesuje młode pokolenie.

Reklama
Historia
Kongres Przyszłości Narodowej
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Historia
Prawdziwa historia agentki Krystyny Skarbek. Nie była polską agentką
Historia
Niezależne Zrzeszenie Studentów świętuje 45. rocznicę powstania
Historia
Którędy Niemcy prowadzili Żydów na śmierć w Treblince
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Historia
Skarb z austriackiego zamku trafił do Polski
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama