Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.06.2017 20:37 Publikacja: 26.06.2017 20:40
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński
Rzeczpospolita: Muzeum Powstania Warszawskiego rozpoczęło kampanię „Wolność łączy". Powstały spoty z udziałem powstańców. Jaki jest cel?
Jan Ołdakowski: Specjalnie rozpoczęliśmy kampanię ponad miesiąc przed obchodami rocznicy powstania warszawskiego. Chcemy, aby spoty i inne jej elementy przypominały o obchodach i pozwoliły się do nich przygotować. Liczymy na to, że osoby, które je obejrzą, zrozumieją, że nasza kampania jest pewnego rodzaju zadaniem, łamigłówką, wyzwaniem. Spoty można odczytać literalnie, jako zachętę do bezpośredniego wsparcia powstańców – zrobienia czegoś, co będzie wiarygodne i autentyczne. Ale można je także zrozumieć jako zachętę do nawiązywania międzypokoleniowego dialogu oraz pielęgnowania wartości, które dla powstańców były ważne i o które walczyli.
W Tokio pierwszą linię uruchomiono 30 września 1927 r., co wówczas dało Japonii pierwsze miejsce w Azji. Współcz...
Spodziewając się inwazji alianckiej na zachodnie wybrzeże Europy, Niemcy rozstawili pod koniec maja 1944 r. wzdł...
Operacja, której nadano kryptonim „Overlord”, zakładała przełamanie umocnień Wału Atlantyckiego na pięciu najbar...
Martwa armia Kambyzesa II, zaginiona gdzieś na egipskiej Pustyni Zachodniej. I jej lustrzane odbicie – powtarzan...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Żyjący na przełomie IV i V w. Sokrates Scholastyk, grecki historyk Kościoła starożytnego, wspomina w swojej wiel...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas