Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.06.2017 20:37 Publikacja: 26.06.2017 20:40
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński
Rzeczpospolita: Muzeum Powstania Warszawskiego rozpoczęło kampanię „Wolność łączy". Powstały spoty z udziałem powstańców. Jaki jest cel?
Jan Ołdakowski: Specjalnie rozpoczęliśmy kampanię ponad miesiąc przed obchodami rocznicy powstania warszawskiego. Chcemy, aby spoty i inne jej elementy przypominały o obchodach i pozwoliły się do nich przygotować. Liczymy na to, że osoby, które je obejrzą, zrozumieją, że nasza kampania jest pewnego rodzaju zadaniem, łamigłówką, wyzwaniem. Spoty można odczytać literalnie, jako zachętę do bezpośredniego wsparcia powstańców – zrobienia czegoś, co będzie wiarygodne i autentyczne. Ale można je także zrozumieć jako zachętę do nawiązywania międzypokoleniowego dialogu oraz pielęgnowania wartości, które dla powstańców były ważne i o które walczyli.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Ludzkie szczątki znaleźli na terenie zamkniętego kilka lat temu aresztu śledczego przy ul. Rakowieckiej w Warsza...
Ukradziony w czasie II wojny światowej przez niemieckich żołnierzy pierścień króla Zygmunta I Starego jest w nie...
Jednym z najsłynniejszych na świecie zabytków jest Regalskeppet, szwedzki okręt królewski Vasa, eksponowany w Sz...
Dla wikingów urządzanie się na Grenlandii było przedsięwzięciem na miarę kolonizacji Księżyca – już choćby z pow...
Akta odtajnione niedawno przez Główne Archiwum Policji ujawniają nieznane fakty o napadzie na konwój przed warsz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas